Bij iedere bestelling die u doet via Meer Grafisch Design gaat u automatisch akkoord met deze algemene voorwaarden.
Wij raden u aan deze dan ook door te nemen voordat u bestelt.
Bedrijfsinformatie
Bedrijfsgegevens, zoals ook bij KvK is geregistreerd.
Naam en Handelsnaam: Meer Grafisch Design
Vestigingsadres: Smirnoffstraat 32 te Helmond
Contactpersoon: Meriam van Bree
Tel: 06-18181235
E-mail: info@meergrafischdesign.nl
IBAN: NL80KNAB0405674775
KvK: 82220646
BTW: NL003655597B63
Bedenktijd (herroepingsrecht) bij online verkoop
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@meergrafischdesign.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Bedenktijd Maatwerk producten
Producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat, gepersonaliseerd volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.
Bedenktijd Verzegelde producten
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@meergrafischdesign.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Levertijd en Verzendkosten
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€3,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€5,75 voor bestellingen voor pakketten
Levering verloopt via de postbode PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Uw pakket bestelling versturen wij via DHL. Als u een mailadres heeft doorgegeven bij uw bestelling ontvang u een link waarbij u de bestelling kunt volgen vanaf het moment van verzenden. DHL geeft aan dat zij in de meeste gevallen binnen de Benelux uw pakket de volgende werkdag bezorgen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele langere bezorgtijd van DHL.
Betalingstermijn
Bestelling via webwinkel
Bij de producten die u via de webwinkel besteld ontvangt u een factuur, deze dient binnen 14 dagen betaald te zijn. Bij bestellingen boven de €75,00 vragen wij vooraf te betalen. Bij het personaliseren van het product nemen wij altijd eerst contact met u op om uw wensen te bespreken. Daarna gaan wij over tot het maken van uw product.
Bestelling van ontwerpen/ ontwerpproducten
Laat u een ontwerp maken dan vragen wij een aanbetaling van 25% van de totale kosten als we met het ontwerp beginnen. U krijgt hier een factuur van. Zodra we dat ontvangen hebben beginnen we met het ontwerp. De resterende kosten krijgt u ook via een factuur als we het ontwerp/ ontwerp-product(en) aan u leveren.
U ontvangt van alle afgesproken kosten een factuur van ons, deze heeft een betalingstermijn van 14 dagen vanaf de factuurdatum. Als wij na deze 14 dagen nog geen betaling hebben ontvangen sturen wij u een herinnering. Als wij na de afgesproken termijn op de herinnering nog steeds geen betaling hebben ontvangen gaan wij de procedure overdragen naar een incassobureau, wat ertoe zal leiden dat er extra kosten in rekening gebracht worden.
Garantie en Klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@meergrafischdesign.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
WebwinkelKeur
Wij verzamelen reviews via het platform van WebwinkelKeur. Als u een review achterlaat via WebwinkelKeur dan bent u verplicht om uw naam, woonplaats en e-mailadres op te geven. WebwinkelKeur deelt deze gegevens met ons, zodat wij de review aan uw bestelling kunnen koppelen. WebwinkelKeur publiceert uw naam en woonplaats eveneens op de eigen website. In sommige gevallen kan WebwinkelKeur contact met u opnemen om een toelichting op uw review te geven. In het geval dat wij u uitnodigen om een review achter te laten delen wij uw naam en e-mailadres met WebwinkelKeur. Zij gebruiken deze gegevens enkel met het doel u uit te nodigen om een review achter te laten. WebwinkelKeur heeft passende technische en organisatorische maatregelen genomen om uw persoonsgegevens te beschermen. WebwinkelKeur behoudt zich het recht voor om ten behoeve van het leveren van de dienstverlening derden in te schakelen, hiervoor hebben wij aan WebwinkelKeur toestemming gegeven. Alle hierboven genoemde waarborgen met betrekking tot de bescherming van uw persoonsgegevens zijn eveneens van toepassing op de onderdelen van de dienstverlening waarvoor WebwinkelKeur derden inschakelt.